10 maj 2011

I mitt hus

I mitt hus bor storfolk och småfolk, en katt och en dammtuss eller två.
I mitt hus bor kärlek, skratt och ibland en liten tår.
I mitt hus bor kraft, en gnutta passion och ett rågat mått fantasi.
I mitt hus bor kreativitet, inspiration och stora drömmar.
I mitt hus bor färg, papper och kladdiga fingrar.

Vad bor i ditt hus?





















I Inzpira-huset pågår just nu febril aktivitet. Vi planerar, skapar och njuter av era bidrag som kommit in.

Själv är jag väldigt nyfiken på vad ni vill läsa om i tidningen eller om ni har något eget tips eller en historia om kreativitet att dela med er av. Det kan till exempel vara hur ni använder pyssel till något helt annat ändamål än det var avsett för. Målar du cykeln med akrylfärger eller använder du scrappiga dekorationer i trädgården?

Än finns det tid kvar att skicka in bidrag till våra utmaningar eller öppna calls. Skicka in ditt bidrag så snart som möjligt, eller senast den 20 maj. Alla mailadresser hittar du i högerkolumnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar