23 november 2012

KulJulKalender 23 november

En egen eller gebort vuxenkalender..... Tänk att dessa lådor har exakt 24, kan dom ha tänkt på det, tro? Iallafall det går jättebra att måla dom och pynta hur som helst, jag lovar det blir uppskattat! Jag har använt i stort sätt allt som var i närheten takfärg, gesso, neocolor II, distresser guldpapper från kinaaffären, modpodge, acrylfärg, papper, kvistpapper, washitejp och pennor..... kladdat utan vinst och förlust och med GULD blir allt lite extra fint. Så gör någon glad med en rolig och användbar kalender.
Har förstått att detta blev visst en liten julgåta av detta, det är en sådan här låda jag målat,
/ Ha så busigt & kul ute i stugorna & lägenheterna. Julpysselkramar

4 kommentarer:

  1. Seriöst? Finns det ingen som korrläser? Vad menar hon " dessa lådar har exakt 24" ???

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj så förfärlig, jag ska ändra så fort jag kan, ber om förståelse, det är roligare att måla.... / marinette

    SvaraRadera
  3. Vad är det för lådor som använts? Egna som satts ihop eller köpta?

    SvaraRadera
  4. köpt..... dom med cocacola (eller pysare, öl) är ju perfekta 24 st... / marinette

    SvaraRadera