20 maj 2013

Glöm inte kameran....

Hur går det med skapandet ute stugorna? Hoppas kreativiteten flödar för fullt!
 
För några dagar sedan var jag nere vid stranden och fotade lite av alla de fina alstren som kommer till redaktionen. En underbar dag och många fina foton blev det.
När jag var klar satt jag och tittade ut över havet en stund och bara njöt av solen, vädret, fåglarna och det rogivande ljudet av vågorna som slog mot stranden. Jag satt där en bra stund och lät tankarna komma och gå som de ville och vilken balsam för själen den stunden var.
 
Hur är det med er, är ni duktiga på att stanna upp och reflektera över era liv ibland? Liksom trycka på paus om än för bara någon minut. Stanna upp och bara njuta av den stund som är just NU. Om inte, GÖR DET! En riktig feelgood grej, jag lovar!
 
Här är några foton jag tog innan jag tillslut åkte hem. Vem vet vilken LO eller vilka kort dessa foton kommer pryda :). Energin, inspirationen och lusten till att skapa har jag fått i alla fall, där under min stund på stranden :-).
 




2 kommentarer:

  1. Låter som du hade en alldeles underbar stund vid havet. Hoppas fler följer ditt råd, jag kommer definitivt att göra det. Nu är det så härligt att vara ute, och att bara stanna upp och känna vinden, dofterna, ljuden... ljuvligt!
    Kram, Outi

    SvaraRadera
  2. Helt underbara kort! Längtar till betygen är satta så man kan ut å njuta!

    SvaraRadera