7 maj 2012


I helgen besökte jag ett litet byggvaruhus i jakt på virke. På väg ut passerade jag säckar med finbetong. Vips blev jag 5 år igen och kände för att sätta igång och "gegga". 34 kronor är ju helt överkomligt så det blev en liten säck för att testa. Har läst en del artiklar och kikat lite på nätet så jag vet att man kan gjuta en massa fina saker i betong: krukor, bord, fat - ja allt möjligt. Men jag vill ha det på väggen. Inomhus. Jag har fallit för den här råa & "ruffiga" stilen. Sen gör det ju inte saken bättre att jag lätt vinner tävlingen "Sveriges fulaste fondtapet." Jag menar det kan ju inte gärna bli sämre, eller hur?

Kan ni se det framför er? Betong på väggen? Jag gör det, men vet inte om det verkligen fungerar. Någon som testat? Berätta gärna!


 

2 kommentarer:

  1. Ska bli spännande att få höra om dina geggamojeäventyr - och se resultaten! :D

    SvaraRadera
  2. Oh låter som nåt i min stil...väntar med spänning :) haha ja den fondtapeten var lätt migränframkallande LOL

    SvaraRadera