23 december 2011


Ber om förståelse för fördröjningen julskinkegriljering och
ny på bloggfronten..... God Jul
wooohoooo Julafton i m.... snart missa inte det!!!!!


Grattis till Mixed Media
maila till marinette@inzpira.se

Anonym sa...

Kurser så fin...
Nån kan bli MIN...
En ktig god JUL, fra
Anette L

grattis till Art Journaling
maila maila till marinette@inzpira.se

Jaana sa...

Mera mixed media; en fortsättning alltså, för den gav mersmak, minsann ! Fast jag kan allt tänka mig att hoppa samtliga dessa kurser.

Grattis till Skapande förändring 1
maila till marinette@inzpira.se

Anonym sa...

Jättegärna... Älskar kurser med nytt nytt nytt//Helene s

Grattis till Skapande Förändring 2
maila till marinette@inzpira.se
Martha Johansson sa...

Jag önksar mig en mixed media kurs av tomten.

En kurs i där man tänker utanför boxen och använder återvunnet material. En kurs där man går på skattjakt bland gamla hushållsförpackningar och trasiga textilier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar